- Početna
- Upoznajte Alpina Brand
O Alpini
Alpina je 100% talijanska robna marka s dugom tradicijom na tržištu kosilica i vrtne opreme koja nudi kompletan asortiman kao što su kosilice, traktorske kosilice, motorne pile, šikare, škare za živicu, trimeri, puhači, skarifikatori, sjeckalice, rotacione freze i bacači snijega. Alpina strojeve najvećim dijelom pokreću Stigini, zatim Hondini, Alpina i Briggs & Stratton motori.
PROJEKTIRAMO DA VAS ZADIVIMO
Alpina je osnovana 1960. u Santa Lucia di Piave (Treviso) i na tržištu je više od 60 godina. Iza nas su godine intenzivnog timskog rada, razvoja i unaprjeđivanja kvalitete
Veliko iskustvo na tržištu i istinska talijanska strast za dizajnom omogućili su Alpini da konstantno proizvodi i prodaje proizvode s iznimnim performansama, ugodnog stila i pouzdane sigurnosti i funkcionalnosti.
Alpina u sklopu Stiga grupacije
STIGA Grupacija je vodeći europski proizvođač i distributer vrtnih alata, strojeva i opreme.
Sastoji se od pet vrhunskih marki koje spajaju 90 godina iskustva: STIGA, Alpina, Mountfield, Castelgarden i ATCO.
STIGA Grupcija godišnje prodaje više od milijun kvalitetnih vrtlarskih alata. Svaki od naših brendova fokusiran je na inovaciju, jednostavnost i sigurnost za proizvodnju opreme koja pretvara vrtlarstvo u jednostavno i ugodno iskustvo za sve.
Sa sjedištem u Castelfranco Veneto, Italija, i 13 predstavništava u ključnim europskim gradovima, prisutni smo u više od 70 velikih zemalja svijeta.
Povijest Stiga Grupacije
Stiga je osnovana 6. ožujka 1934. u Tranåsu u Švedskoj, tvrtka koja će postati referentna točka u svijetu vrtnih strojeva. Osnivač Stig Hjelmquist započeo svoj posao kao trgovac, da bi zatim 1943. pokrenuo proizvodnju stolova za stolni tenis i opreme.
Aktivnost koja će mu donijeti izniman uspjeh i koja će, zahvaljujući njegovoj suradnji sa Švedskim stolnoteniskim savezom, moći tako učinkovito raširiti ovaj sport da Švedsku dovede u svjetski vrh punih trideset godina, od 1960. do 1990. godine.
1950. godine, vraćajući se sa poslovnog putovanja iz Sjedinjenih Država gdje je vidio prve motorizirane kosilice s rotirajućim noževima na djelu, odlučio je pokrenuti proizvodnju ovih inovativnih vrtnih strojeva. Ovdje su se njegova intuicija i poduzetnička inteligencija pokazale uspješnima.
Godine 1964. proizvodnja je već iznosila 400 strojeva dnevno, a iste je godine prva baterijska kosilica izašla iz tvornice Stiga.
4. lipnja 1976. godine, Njegovo Veličanstvo Carl XVI. Gustav svečano je otvorio novu tvornicu Stiga od 18.000 četvornih metara, čime je Stiga postala najveća tvornica motornih kosilica u sjevernoj Europi.
Kultni brand ATCO osnovan je u Velikoj Britaniji
Stig Hjelmquist otvara tvrtku za uvoz / veleprodaju u Švedskoj. STIGA je rođena.
Stiga započinje s prodajom kosilica za travu
Rođena je Alpina u Conegliano Veneto, Italija
Castelgarden počinje proizvoditi motorizirane vrtne proizvode u Italiji, dok se Mountfield osniva u Velikoj Britaniji
Lansiranje prve Rider kosilice: Park 2000
Predstavljanje prve kosilicu za malčiranje koja koristi Multiclip tehnologiju
STIGA, ALPINA, MOUNTFIELD i CASTELGARDEN spajaju se u Global Garden Products (GGP)
Lansiran je novi asortiman robotskih kosilica STIGA Autoclip
Akvizicija Britanskog brenda ATCO
Predstavljanje nove Rider kosilice Park Pro i kompletne ponude baterijskih proizvoda od 48V
STIGA Grupacija predstavlja revolucionarne twinclip kosilice sa dvoslojnim nožem. Iste godine, također lansira asortiman robota Autoclip 200, kompletan alat na baterije od 80V
Predstavljena je nova generacija robotskih kosilica, daljnje proširenje baterijskog asortimana i traktorskih kosilica s bočnim izbacivanjem. GGP Grupa preimenovana je u STIGA
2021. godine Pevec postaje generalni zastupnik u Hrvatskoj za kompletan vrtni program Alpina by Stiga
Daljni razvoj Stiga grupacije
Vrlo zanimljiv primjer industrijske i strateške evolucije u potrazi za sve preciznijim i učinkovitijim pozicioniranjem na talijanskom i međunarodnom tržištu prema postizanju “realno ambicioznih” razvojnih ciljeva može se pronaći u Stiga grupi, proizvođaču i distributeru strojeva za njegu vrtova diljem svijeta i opreme.
Stiga grupa ima europsku povijest koja je izravno uključila, kroz spajanja i akvizicije, nekoliko važnih marki kao što je talijanski Castelgarden, koji je posebno prisutan od 1997. godine u proizvodnji privatnih robnih marki za široku distribuciju, očito švedski premium brend Stiga, Alpina, Mountfield i Atco. Sve je objedinjeno u logo grupe GGP (Global Garden Products).
Riječ je o gotovo stoljetnoj povijesti , no prekretnica na koju ovim člankom želimo ukazati seže u 2017. godinu kada je GGP Grupa odlučila promijeniti ime i postati ono što je danas Stiga Grupa.
U 2017. godini otvara se nova era.
Strateški izbor koji je u osnovi želje da se izravno predstavi široj javnosti potrošača , s dizajnom i proizvodnjom strojeva s težinom, ergonomijom i značajkama dizajniranim za privatne osobe i hobiste koji posjeduju vrt od 25 do 2000 četvornih metara . Naravno, ne zanemarujući tradicionalno tržište privatnih robnih marki kao što je ono koje predstavljaju profesionalci u sektoru (vrtlari, tehničari za održavanje, itd.).
Izbor u suprotnosti s glavnim konkurentima u sektoru, koji se uglavnom fokusiraju na proizvodnju strojeva dizajniranih i izgrađenih za profesionalce.
2017. godina u povijesti tvrtke nije obilježena samo promjenom imena, dapače, upravo 29. lipnja te godine Stiga Grupa polaže prvi kamen nove zgrade namijenjene sjedištu tvrtke, na povijesnom mjestu Castelfranco Veneto.
Novo sjedište bilo je trenutak velike evolucije za Stiga Grupu prema filozofiji sadržaja i strategiji pristupa tržištu koja odgovara potrebama i trendovima trenutka: održivost, jednostavnost, istraživanje i inovacije postali su poštapalice.
Počevši od nove zgrade u Castelfranco Veneto, napravljene od 80% materijala koji se mogu reciklirati i s nizom dizajnerskih i tehničkih uređaja s ciljem, kao što smo već ilustrirali u prethodnom članku, postizanja najbolje kvalitete rada i najviše razine održivost u korist okoliša.
Istraživanje i inovacije
Danas se Stiga predstavlja kao tvrtka s visokim sadržajem inovacija i, posljedično, sa snažnom opredijeljenošću za istraživanje.
Cilj je međutim i uvijek dizajnirati proizvode koji imaju visoke performanse , ali su u isto vrijeme jednostavni za korištenje i više od toga.
Da bi se inovacijama pristupilo na ovaj način, potrebna je struktura koja je jednako čvrsta koliko i kreativna. Oko 100 inženjera u Stigi zauzeto je razmišljanjem o tome kako riješiti probleme potrošača stvaranjem osmijeha i zadovoljstva.
Posjedujemo istraživačke centre , s impresivnim strojevima za testiranje i simuliranje najekstremnijih situacija.
Od velike je važnosti polubenehoična komora za kontrolu buke, ali i proizvodna linija robotskih kosilica koja već na prvi pogled djeluje futuristički.
S druge strane, iza robota Stiga Stig stoji oko 30 patenata , tim od 20 ljudi uključujući inženjere, prototipiste i razvojne programere.
Proizvodna linija traktorskih kosilica.
Pokrenuli smo vlastitu proizvodnju baterija i to među prvima u Italiji. Ovo je još jedan element vizije i predanosti održivosti.
Filozofija pristupa proizvodnji i biti industriji koja je svakako zahtjevna, ali i iznimno poticajna jer je usmjerena na sadašnjost i na doprinos svojoj zajednici potrošača, ali s opreznim i dinamičnim pogledom u budućnost, predviđanje problema i pronalaženje pravih rješenja rješenja.
Sadašnje misije imaju za cilj zamijeniti čelik laganim, robusnim i materijalima otpornim na vremenske uvijete.