Reklamacije i prigovori
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) ovim putem obavještavamo da Vaše pisane prigovore možete podnijeti na svim našim PEVEC D.O.O. lokacijama, putem emaila na adresu info@pevec.com.hr ili putem pošte na adresu PEVEC D.O.O., Zagrebačka 144, 10340 Vrbovec.
Po zaprimanju Vašeg prigovora smo kao trgovac dužni, bez odgađanja u pisanom obliku putem pošte ili putem elektroničke pošte, potvrditi primitak Vašeg prigovora. (čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22))
PEVEC D.O.O. je kao trgovac, isto tako dužan u pisanom obliku putem pošte ili putem elektroničke pošte odgovoriti na svaki prigovor potrošača, najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potrošača. (čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22))
Prilikom slanja reklamacije, ljubazno molimo da nam dostavite informacije o broju narudžbe, broju računa ili vašim korisničkim imenom te opisom reklamacije, kako bismo mogli poduzeti sve potrebne radnje za rješavanje Vaše reklamacije u najkraćem mogućem roku.
Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom/uslugom, poslat ćemo Vam informaciju o:
mogućnosti zamjene proizvoda
povratu proizvoda
povratu novca
servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda
drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju
U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na neki od brojeva u Kontakti (https://pevec.com.hr/shop/kontakt/) ili e-mailom na info@pevec.com.hr.
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u PEVEC D.O.O. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte PEVEC D.O.O. . Ako PEVEC D.O.O. organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – http://ec.europa.eu/odr.
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac PEVEC D.O.O. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na sudcasti@hgk.hr.