Zagrebačka 33, 23000 ZADAR, Hrvatska (Croatia), OIB: 45740931013
IBAN: HR5924020061101135982
SWIFT:
Erste&Steiermärkische Bank d.d.
Društvo je upisano u Registar Trgovačkog suda u Zadru, registarski broj 110027096.
Temeljni kapital iznosi 20.000,00 kn i uplaćen je u cijelosti.
*Obrazac za raskid ugovora dostupan je na ovoj poveznici.
PEVEC D.O.O. koristi WSPay za online plaćanja.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama
te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih
podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256
bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa
podataka.
CIJENE
Sve cijene izražene su u EUR s uključenim PDV-om. Pevec d.o.o. zadržava pravo promjene naših cijena u bilo kojem trenutku. U slučaju da je proizvod naveden s netočnom cijenom ili netočnim podacima zbog tipografske pogreške ili netočnih informacija primljenih od naših dobavljača, Pevec d.o.o. ima pravo odbiti ili otkazati sve narudžbe za taj proizvod.
NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje je moguće na jedan od sljedećih načina:
1.) Općom uplatnicom, virmanom ili internet bankarstvom prije dostave
KORISNIK: Pevec d.o.o.
OIB: 45740931013
IBAN: HR5924020061101135982 (Erste&Steiermärkische Bank d.d.)
MODEL: 00 i upišite broj ponude-predračuna
– kod plaćanja općom uplatnicom, virmanom ili putem Internet bankarstva molimo Vas da
navedete u opisu plaćanja WEBSHOP i broj narudžbe
2.) Pouzećem prilikom preuzimanja
Plaćate kurirskoj službi iznos za naručeni paket.
NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje je moguće na jedan od sljedećih načina:
1.) Općom uplatnicom, virmanom ili internet bankarstvom prije dostave
KORISNIK: Pevec d.o.o.
OIB: 45740931013
IBAN: HR5924020061101135982 (Erste&Steiermärkische Bank d.d.)
MODEL: 00 i upišite broj ponude-predračuna
– kod plaćanja općom uplatnicom, virmanom ili putem Internet bankarstva molimo Vas da
navedete u opisu plaćanja WEBSHOP i broj narudžbe
2.) Pouzećem prilikom preuzimanja
Plaćate kurirskoj službi iznos za naručeni paket.
3.) Plaćanje karticama: Visa, MasterCard, Diners i Maestro do 36 rata bez kamata.
OBRADA I POTVRDA NARUDŽBE
Pevec d.o.o. će potvrditi vašu narudžbu u pisanom obliku na navedenu email adresu. Narudžbe poslane vikendom ili državnim praznicima biti će obrađene sljedećeg radnog dana. Molimo vas da provjerite ima li u vašoj narudžbi bilo kakvih grešaka i da nas što prije obavijestite ako budu potrebni ispravci. Napominjemo da niti obrada plaćanja niti primitak potvrde narudžbe ne predstavljaju pravno obvezujući ugovor. Pevec d.o.o. zadržava pravo otkazivanja narudžbe u bilo kojem trenutku prije računa. Ako se pojavi potreba za otkazivanjem narudžbe, o tome ćemo obavijestiti.
PONUDA
Pevec d.o.o. će vam rado poslati službenu ponudu za bilo koju robu. Molimo kontaktirajte nas elektroničkom poštom ili na neki od navedenih brojeva.
VLASNIŠTVO
Pevec d.o.o. zadržava puno vlasništvo nad robom sve dokle se ne primi potpuna uplata.
JAMSTVO I SERVISI
Za određene kupljene proizvode u internetskoj trgovini, ostvarujete prava iz jamstva sukladno odredbama jamstvenog lista određenog proizvoda kojeg dobivate zajedno s kupljenim proizvodom.
Podaci o ovlaštenim servisima kupljenog proizvoda nalaze se na jamstvenom listu kojeg dobivate zajedno s kupljenim proizvodom.
Kada ostvarujete prava iz jamstva, a što mora biti u skladu s jamstvenim listom, tada reklamaciju imate pravo
podnijeti Pevec d.o.o. na e-mail adresu i/ili pisanim dopisom na adresu Pevec d.o.o., te u svim prodajnim trgovinama (Pevec d.o.o.).
NAPOMENE
Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod
• Prilikom povrata proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
OŠTEĆENJA U DOSTAVI, KRIVI PROIZVODI, NEISPRAVNI PROIZVODI
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima Pevec d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda.
REKLAMACIJE I PRIGOVORI
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) ovim putem obavještavamo da Vaše pisane prigovore možete podnijeti na svim našim PEVEC D.O.O. lokacijama, putem emaila na adresu info.pevec@gmail.com ili putem pošte na adresu PEVEC D.O.O., Zagrebačka 144, 10340 Vrbovec.
Po zaprimanju Vašeg prigovora smo kao trgovac dužni, bez odgađanja u pisanom obliku putem pošte ili putem elektroničke pošte, potvrditi primitak Vašeg prigovora. (čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22))
PEVEC D.O.O. je kao trgovac, isto tako dužan u pisanom obliku putem pošte ili putem elektroničke pošte odgovoriti na svaki prigovor potrošača, najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potrošača. (čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22))
Prilikom slanja reklamacije, ljubazno molimo da nam dostavite informacije o broju narudžbe, broju računa ili vašim korisničkim imenom te opisom reklamacije, kako bismo mogli poduzeti sve potrebne radnje za rješavanje Vaše reklamacije u najkraćem mogućem roku.
Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom/uslugom, poslat ćemo Vam informaciju o:
mogućnosti zamjene proizvoda
povratu proizvoda
povratu novca
servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda
drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju
U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na neki od brojeva u Kontakti (https://pevec.com.hr/shop/kontakt/) ili e-mailom na info@pevec.com.hr
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u PEVEC D.O.O. . Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte PEVEC D.O.O. . Ako PEVEC D.O.O. organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – http://ec.europa.eu/odr.
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac PEVEC D.O.O. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na sudcasti@hgk.hr.
POVRATI
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas PEVEC D.O.O. posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Preporučamo čitati opis proizvoda koji se otvara klikom na proizvod.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na poveznici
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno ispunite obrazac za povrat proizvoda koji ste dobili uz proizvod kako bismo znali da prilikom raskida želite zamjenu proizvoda. Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu: PEVEC d.o.o., Luka 5a, 10340 Vrbovec
U slučaju jednostranog raskida ugovora bez zamjene proizvoda, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti PEVEC d.o.o. na info broj ili mail adresu info@pevec.com.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Pevec. Pevec poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. PEVEC d.o.o. obavještava kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom.
Pevec preporuke vezano za proizvode, preuzimanja proizvoda, postupanje s proizvodom a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana:
slika proizvoda prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Pevec preporuča kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Pevec i dohvaćaju se klikom na proizvod.
ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Pevec. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Pevec. Ako Pevec organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda. U deklaraciji proizvoda koju dobivate uz proizvod su upute za otvaranje ambalaže bez oštećenja za tehničku robu.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Pevec ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Pevec odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će izvršen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača ( Narodne novine 41/2014, 110/2015, 14/2019).